منوي اصلي سایت

آرشيو موضوعي


عضویت در سایت

ورود اعضا:
آمار و تبلیغات سایت

هيدروژن؛ سوخت پاك دنياي نوين

ذخيره‌سازي، مهم‌ترين مشكل به‌كارگيري هيدروژن به‌عنوان سوخت

 با توجه به اين كه كاربرد گاز هيدروژن يك تحول عمده در بازار انرژي ايجاد كرده و يك گام از سمت روش‌هاي غيرمتعارف به روش‌هاي متعارف محسوب مي‌شود، طبيعي است كه مقاومت‌هايي از سوي مردم براي پذيرش مصرف اين گاز به عنوان سوخت در پي داشته باشد.

يكي از دلايل بارز اين مقاومت آن است كه به عنوان نمونه مردم بايد در خودروهاي شخصي خود تغييراتي ايجاد كنند كه براي آنها هزينه دارد؛ دوم آن است كه هنوز به در دسترس بودن گاز هيدروژن در جاهاي مختلفي كه مسافرت خواهند كرد، اطميناني ندارند و سوم اين كه هنوز به ايمني مصرف گاز هيدروژن اطميناني نيست كه اين محدوديت‌ها را بايد از طريق انجام كارهاي تبليغاتي، ساخت فيلم هاي مستند و جايگزين كردن گاز هيدروژن به جاي گاز طبيعي به طور تدريجي رفع كرد.


ادامه مطلب
نويسنده: مجيد عشقي برچسب:, <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

اهداف سایت

این سایت به منظور انجام پروژه های دانشجویی و همچنین ارائه جدید ترین مقاله ها و آموزش های موجود در رشته های مختلف دانشجویی به خصوص رشته های فنی و مهندسی طراحی شده است. از دوستاني كه مايل به تبادل لینک هستند تقاضا مي شود لوگوی ما را در سایت خود قرار دهند سپس عنوان و آدرس سایت خود را در قسمت تبادل لینک نوشته تا به انجمن فني مهندسي آينده سازان اضافه شوند. مدیریت انجمن فنی مهندسی و مشاوره آینده سازان

نويسنده

جستجوي مطالب سایت

گفتگو با مدیریت سایت
لينکستان همکاران

خبر رسان سایت



كليه حقوق مادي و معنوي این سايت محفوظ و متعلق به انجمن فني مهندسي آينده سازان بوده و کپی برداری از مطالب فقط با ذکر نام منبع مجاز می باشد.